Thursday, August 20, 2009

Kawan Saya

Selamat datang.Hari ini saya berasa sangat gembira kerana guru mengajar saya membuat blog.Blog ini boleh mengenali banyak kawan dan boleh menambah bahasa melayu saya.Hari ini ialah pertama guna blog ini dan lagi saya tulis bahasa melayu di blog ini.
Saya mempunyai seorang kawan yang baik nama ialah Loh Peng Keong .Dia ialah seorang budak yang suka bermain dan selalu membantu kawan.Di sekolah saya mempunyai banyak kawan iaitu Baby Cheah ,Kar Seng,Kelly,Suet Wah,Mei Wah,Yie Jie,Kar Yee.Yih Yong ,WyeTeng ,Qing Yan dan lain-lain lagi.
Pada masa lapang ,saya dan kawan suka membeli-belah dan pergi Ipoh Parade untuk menyanyi di K-Box.Saya ingin mengenali banyak kawan .Selamat Datang ke blog saya.

1 comment:

  1. Walaupun blog awak sangat senang dan pendek...Tapi
    blog awak banyak penuh perasaan..Harap awak boleh berusaha lagi..

    ReplyDelete